Szerviz

   A Professzionál Informatikai ZRt. szervize a következő termékek javítását vállalja:

IBM

- xSeries (Intel- és AMD processzoros) szerverek,
- Blade-szerverek és
- Entry level diszkes tárolórendszerek
  garanciális, kiterjesztett garanciás (ServicePac) és garanciaidőn túli javítása

Lenovo - összes eszköz garanciális és garanciaidőn túli javítása
(Kivéve: Lenovo IdeaPad, IdeaCentre sorozat, amelyek ügyében a 06-23/801-729 Lenovo Hotline-t kell hívni.)
Lexmark - fekete-fehér lézernyomtatók garanciaidőn túli javítása

   Vállalja továbbá kis- és középvállalati rendszerek Microsoft alapú infrastruktúrájának tervezését, telepítését és felügyeletét.

Hibabejelentés

   Hibabejelentést a service @ professzional . hu e-mailcímen, vagy a 06-1-215-7072 faxszámon lehet megtenni.

   A hibabejelentésben kérjük, adja meg a következő adatokat:

- A meghibásodott készülék gyártója, típusa, modellszáma (ha van)
  Alkatrész (HDD, DVD stb.) meghibásodás esetén is annak a készüléknek/eszköznek a típus- és modellszáma szükséges, amelybe a meghibásodott alkatrész be lett szerelve, nem magáé a meghibásodott alkatrészé.
- A meghibásodott készülék gyári száma vagy sorozatszáma
- A hibajelenség leírása
- Kapcsolattartó neve és elérhetősége (telefonszáma, e-mailcíme vagy faxszáma)

Amennyiben a javítás helyszíni:
- A cím, ahol a meghibásodott készülék található (város, utca, házszám emelet, ajtó)

GYIK - Hasznos linkek

- A helyszíni javításnál kijönnek és nálam megjavítják a rossz készüléket?
    A helyszíni javítás nem feltétlenül jelenti a felhasználónál történő javítást. Ha a hiba/javítás jellege megköveteli, a meghibásodott készüléket elszállítjuk szervizünkbe, a javítás után pedig visszaszállítjuk.

- Mivel kell igazolnom, hogy a készülékem garanciális?
   Amennyiben a készülék az interneten nyilvánosan is hozzáférhető adatbázis szerint (lásd lentebb) garanciális, semmivel. Amennyiben az internetes adatbázis korábbi garancialejáratot mutat, mint ami a vásárlási dátumból következne, a vásárláskor kapott garanciajeggyel vagy számlával lehet igazolni a garancia meglétét. A készülék típus-modellszámának és a gyári számának (sorozatszámának) egyértelműen szerepelnie kell a számlán vagy garancialevélen, ezen számok hiányában sajnos nem tudunk garanciális ügyintézést indítani.

- Garanciális-e az IBM szerverem ?
   Ezen a linken ellenőrizheti (angol nyelvű oldal).

- Garanciális-e a Lenovo PC-m/notebookom?
   Ezen a linken ellenőrizheti (angol nyelvű oldal).

- Hol találok drivert a LenovoPC-mhez/notebookomhoz?
   Ezen a linken (angol nyelvű oldal).