Szerviz
A Professzionál Informatikai ZRt. szervize a következő termékek javítását vállalja:
IBM |
- xSeries (Intel- és AMD processzoros) szerverek,
- Blade-szerverek és
- Entry level diszkes tárolórendszerek
|
garanciális és garanciaidőn túli javítása |
Lenovo |
- ThinkPC és ThinkPad eszközök garanciaidőn túli javítása
(Kivéve az IdeaPad és IdeaCentre ezeknek Magyarországon kizárólagosan a Telemax (TMX) a szervize: +36-23/801-729, lenovo@tmx.hu)
|
Lexmark |
- fekete-fehér lézernyomtatók garanciaidőn túli javítása |
Hibabejelentés
Hibabejelentést a service @ professzional . hu e-mailcímen, vagy a 06-1-215-7072 faxszámon lehet megtenni.
A hibabejelentésben kérjük, adja meg a következő adatokat:
- A meghibásodott készülék gyártója, típusa, modellszáma (ha van)
Alkatrész (HDD, DVD stb.) meghibásodás esetén is annak a készüléknek/eszköznek a típus- és modellszáma szükséges, amelybe a meghibásodott alkatrész be lett szerelve, nem magáé a meghibásodott alkatrészé.
- A meghibásodott készülék gyári száma vagy sorozatszáma
- A hibajelenség leírása
- Kapcsolattartó neve és elérhetősége (telefonszáma, e-mailcíme vagy faxszáma)
Amennyiben a javítás helyszíni:
- A cím, ahol a meghibásodott készülék
található (város, utca, házszám emelet, ajtó)
GYIK - Hasznos linkek
- A helyszíni javításnál kijönnek és nálam megjavítják a rossz készüléket?
A helyszíni javítás nem feltétlenül jelenti a felhasználónál történő javítást. Ha a hiba/javítás jellege megköveteli, a meghibásodott készüléket elszállítjuk szervizünkbe, a javítás után pedig visszaszállítjuk.
- Mivel kell igazolnom, hogy a készülékem garanciális?
Amennyiben a készülék az interneten nyilvánosan is hozzáférhető adatbázis szerint (lásd lentebb) garanciális, semmivel. Amennyiben az internetes adatbázis korábbi garancialejáratot mutat, mint ami a vásárlási dátumból következne, a vásárláskor kapott garanciajeggyel vagy számlával lehet igazolni a garancia meglétét. A készülék típus-modellszámának és a gyári számának (sorozatszámának) egyértelműen szerepelnie kell a számlán vagy garancialevélen, ezen számok hiányában sajnos nem tudunk garanciális ügyintézést indítani.
- Garanciális-e az IBM szerverem ?
Ezen a linken ellenőrizheti (angol nyelvű oldal).
- Garanciális-e a Lenovo PC-m/notebookom?
Ezen a linken ellenőrizheti (angol nyelvű oldal).
- Hol találok drivert a LenovoPC-mhez/notebookomhoz?
Ezen a linken (angol nyelvű oldal).
|